A Travellerspoint blog

La Ceiba - neaktivan dan za promjenu

rain 23 °C

Mijenjam planove samo tako. Sto sam duze u Hondurasu to mi se manje ovdje ostaje.

Danas sam imao plan da se raspitam za prevoz trajektom na Roatan i da odem u "Cuero i Salado" nacionalni park koji se nalazi 40km od La Ceibe i gdje vodic obecava zanimljivu floru i faunu. Trebalo je da nadjem FUCSA agenciju koja se specijalizuje bas za izlete u taj park. Praznoglava recepcionerka u mom hotelu nije imala pojma ni gdje se nalazi agencija ni da li se i kako do parka moze doci nezavisnim putem. Dok sam se s njom tako natezao, prisao je neki crnac koji tu u hotelu nesto radi i poceo da me munta (na tecnom engleskom) da me on tamo odvede licno. Usput je spomenuo da za turu preko FUCSA-e treba da se najavim bar jedan dan unaprijed, i da bus do najblizeg gradica (La Union) mogu da nadjem medjutim nemoguce je do parka doci sam. Inace u mom vodicu se spominjala opcija busom do La Uniona i onda pjeske sat i po ili eventualno vagoncima koji se pokrecu na rucni pogon (ako se nadju). Uglavnom crnac mi se nakacio pa sam ga pitao koju lovu trazi. Bubnuo je cifru od US$50 i ja sam uz pozdrav izasao iz hotela.

Prema mapi koju mi je pokazala recepcionerka (jedina korist od nje) dosao sam do mjesta gdje je trebala da bude agencija, medjutim sve sto sam tamo nasao je strazar koji je sjedio u nekoj kucici pored pruge. On je bio jako ljubazan i objasnio mi je da FUCSA ne radi nedeljom i dao mi adresu na drugoj strani grada gdje mogu naci nekoga ko ima informacije u vezi sa planiranim izletom. Krenuo sam tamo i na pola puta me zaustavio jedan momak s kojim sam se upustio u pricu. Ima 16 godina i dobro prica engleski i on me licno odveo do mjesta koje sam trazio. Ispostavilo se da je to obican lokalni restoran i da tu nema nikoga ko ista zna o "Cuero i Salado" nacionalnom parku. Tu sam odustao i odlucio da odem na stanicu, uhvatim bus za La Union i odem tamo sam. Tu mi se ovaj decko prikacio i uz komentar da nema pametnijeg posla ponudio da ide sa mnom do stanice. Bilo mi je cudno, jer nisam znao da li mu je stvarno dosadno ili hoce nesto od mene al reko hajde...

Dodjosmo do stanice i tu nadjem svoj bus koji je trebao da krene u 11 (tad je bilo oko 10:30). Mislio sam da ce sad John (tako ze zvao moj pratilac) da ide kuci medjutim on je poceo da ponavlja po sto puta da je to bus koji meni treba, da moram da kazem vozacu gdje da me izbaci itd. Vrhunac je bio kad je pokazao namjeru da hoce da ide sa mnom.....Tad mi je vec poceo ici na nerve i pokusao sam ga izgubim uz izgovor da moram u WC. Pored stanice se nalazi kao mala pijaca i ja sam poceo da trazim WC hodajuci izmedju tezgi u cik cak maniru. On me bukvalno pratio kao sjena uz povremeno "gdje to ides?" i "sta to trazis?". Tad sam mu rekao da idem u WC i da ne mora svugdje da me prati...Valjda je shvatio poruku, pruzio mi ruku i otisao svojim putem. Bilo mi je malo bezveze jer je bio fin al to sto me pratio u stopu me je nerviralo.

Uglavnom kad je John ispario, uletio sam u pricu sa jednim ajudanteom koji mi je rekao da zna biti opasno da se hoda od La Uniona do parka i da ima svakakvim opasnih zivotinjica (nisam razumio kojih). Tu sam malo porazmislio jos jednom o cijeloj situaciji i konacno odlucio da batalim cijelu ideju jer ovoga ima i u Belizeu. A i nije mi se opet truckalo busom 3 sata...

Kasnije sam batalio jos jednu ideju, a to je ostrvo Roatan. Shvatio sam da mi ne prija u Hondurasu, da sve sto ima na Roatanu ima i u Belizeu, prevoz brodom je poskup (US$40 u jednom smjeru) a i gubim dosta dana nepotrebno. Zakljucak je bio da mi je u ovom momentu najbolje da se hvatam noge. Tako sutra hvatam bus za Puerto Cortes (opet preko San Pedro Sule), luku na sjevero zapadu zemlje odakle navodno idu trajekti za Belize.

Inace ova dva dana je oblacno, i stalno pada kisa tako da je to razlog vise da ne ostajem ovdje.

Ostatak dana sam proveo setajuci po plazi koja je kao i sve ostalo prlicno jadna. Naravno u toku setnje mi se prikacilo jos par kojekakvih faca sa ulice ali ovog puta sam odlucio da stanem, pricam s njima, i dam im sta sitnisa umjesto da bjezim. I pored svega osjecam se prilicno sigurno ovdje - najveci je problem moja paranoja protiv koje se borim.

Ostatak dan je bio bez ista za prijaviti, gledao sam TV u svojoj "luksuznoj sobi" - bas mi je prijalo.

BUDZET DANA:
Pranje vesa Hotel Italia US$5

Posted by Srechko 00:00 Archived in Honduras

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.

Enter your Travellerspoint login details below

( What's this? )

If you aren't a member of Travellerspoint yet, you can join for free.