A Travellerspoint blog

Ocopateque - Dotakó sam dno zivota...

overcast 22 °C

Hmm desile su se neke nepredvidjene stvari tako da sam zaglavio u ovom ocajnom gradu ali naravno idem ispocetka...

Danas mi je bio plan da rano krenem iz Suchitota i da prenocim u mjestu La Palma, poznatom po lokalnim umjetninama, inace 10km daleko od granice sa Hondurasom. Nadao sam se ako tamo stignem prije podne da odmah nastavim put i udjem danas i u Honduras.

Put do La Palme je bio klasika, kao i busevi koji su bili spori i ocajne kvalitete, i naravno puni prodavaca koji su mi bukvalno podmetali njihove dzidza midze pod nos...Moram medjutim priznati da su mi par puta dobro dosli pa sam i ja pazario ponesto. Jedina svijetla tacka je bio ajudante u drugom busu, koji je trcao okolo, vikao, muvao putnice, pjevao i djuskao, namjestao frizuru non stop, penjao se na bus, visio sa strane, a bogami bio i dzentlmen kad je trebalo.

Uglavnom mic po mic, u La Palmu sam stigao oko podne. Mjesto mi se nije dopalo, ali je bilo puno radnjica sa suvenirima tako da sam tu proveo jedan sat i pazario par sitnica da se sjecam El Salvadora.

Skontao sam da imam dovoljno vremena i da mogu danas da udjem i u Honduras i dodjem to sljedeceg odredista gradica Copan koji se nalazi blizu istoimenih Maja iskopina.

Uhvatio sam sljedeci bus i dosao do granice. Bio sam jedini koji je u tom momentu ulazio u Honduras. Bukvalno sam se prosetao, iscekirao iz El Salvadora i cekirao u Honduras natenane bez ikakve frke. Cak me nisu ni napadali sverceri sa devizama nego sam ja njih morao da trazim. Tu su mi lokalci rekli da bus za Copan ide is mjesta Ocopeteque 8 km daleko od granice do kojeg mogu da se prebacim taksijem. Uhvatio sam collectivo i prije 2 pm bio u Ocopetequeu. Do tada sam vec primijetio razliku izmedju ljudi u dvije zemlje i Hondurasani mi se bar za sada cine mnogo simpaticnijim i otvernijim od Salvadoraca. Medjutim i zemlja je izgledala siromasnija, ovo do sada sto sam vidio je u rangu sa Guatemalom ako ne i gore.

Eh na bus stanici me cekalo neprijatno iznenadjenje... Sluzbenik na salteru mi je rekao da ni jedan bus ni u kojem smjeru danas ne ide jer imaju probleme na cesti. Nisam razumio koji je razlog ali sam razumio da ce sutra opet saobracaj da proradi (ako im se moze vjerovati).

Nije mi to toliko tesko palo, jer sam vec bio malo umoran od autobusa medjutim problem je Ocotepeque koji je ubi boze dosadan i ruzan. To mi medjutim nije bilo dovoljno nego sam se zeznuo i sa hotelom....Plan je bio da uzmem neki bolji hotel kad vec nemam sta da radim, reko odmoricu se u sobi uz TV i pivo. Znaci bacio sam se u potragu za hotelom ali da prvo opisem malo ovo mjesto. Gradic izgleda kao da je u izgradnji, samo je glavna ulica asfaltirana sve ostale su makadami. Sve je oronulo i izgleda jako siromasno. Ima dosta prodavnica hrane sa oskudnim asortimanom, nekoliko jadnih restorana, prodavnica sa robom i hotela a sve je u mraku ili u najboljem slucaju osvjetljeno jednom sijalicom. Dakle u takvoj atmosferi gdje stvarno nema sta da se radi ja ti zavrsim u najgorem mogucem hotelu jer mi se zbog pogresne racunice sa novom valutom prvi fin hotel koji sam vidio ucinio uzasno skup. Tek kad sam platio drugi hotel i povezao stvari, skontao sam da je onaj prvi hotel bio sasvim povoljan.... Dan sam proveo gluvareci, i seckajuci se okolo.. Ovdje sam vidio par crnaca, sa jednim sam pricao, na engleskom, pitao me da li imam bend, posto on kao reper trazi jedan za karijere. Jes naso gdje ce bend trazit....Dok sam kasnije obilazio selo (po 15 ti put) i trazio gdje da jedem, ugledam jos jednog crnca kako prevrce neko meso na rostilju ispred mog hotela. Tamo sam i jeo (pola pileta u porciji) i skontao da u toj istoj kuci zivi par crnackih familija. Nemam pojma otkud oni u Ocopatequeu.

To je to, ocigledno veceras sam totalno bez ideja za zabavu pa se evo trudim da ubijem bar 2 sata na internetu...

Sutra akobogda pa busevi krenu treba da se dovucem do La Ceibe grada na karipskoj obali (ne idem u Copan predomislio sam se), gdje bi trebao da nocim a onda da idem na ostrvo Roatan gdje planiram malo da se pripazim...mislim da sam zasluzio ....

KURSNA LISTA:

Internet 1 sat Ocopateque US$0.80

Posted by Srechko 00:00 Archived in Honduras

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.

Enter your Travellerspoint login details below

( What's this? )

If you aren't a member of Travellerspoint yet, you can join for free.