A Travellerspoint blog

Acapulco - busom iz Cuernavace

overcast 26 °C

Stigoh i do mora. Ali je potrajalo. I uopste nemam osjecaj kao da sam na moru - bar za sada.

Jutros sam se gradskim busom prebacio od autobuske stanice "Estrella De Oro" u Cuernavaci (inace maksimalno izbjegavam da koristim taksi i za sada mi to polazi za rukom). Bus je krenuo u 11 i nije bio los - sve sa WC-om, klimom, ekstravagantnim podupiracima za noge, i dosta prostora. Alarm zvoni kad vozac prekoraci odredjenu brzinu. Voznja je bila podosadna ali udobna pa sam fino dremnuo.

Umjesto u 3pm, u Acapulco sam stigao u 5pm zbog silnih radova na putu (bar tako je izgledalo - slabo sam koga vidio da sta radi).

Eh u Acapulcu sam opet uletio na prvi bus na kojem sam vidio natpis "Zocalo". Inace ovaj njihov lokalni sistem mi se pravo svidja, kad ugledas svoj bus - bez obzira da li je stanica ili nije - samo mahnes i vozac odmah staje - bez ikakvih problema - na sred ulice ako treba. Prvi dojam o Acapulcu mi je bio uzasan, jos nisam vidio nista ruznije i prljavije do sada ali sam uzivao u voznji do grada. Kakva ludnica. Za pjesake ne postoji semafor nego se snalazi. Ako je veca raskrsnica u pitanju, i lokacija je u strogom centru, onda jedan sabracajac zaustavi kola kad se skupi dovoljno ljudi koji hoce da predju ulicu.

Zocalo ko Zocalo, pun svijeta i dogadjanja. Obicno hotel trazim u blizini Zocala ali ovaj put ga nije bilo tako lako naci. Pogotovo s obzirom na sparinu po kojoj je poznat Acapulco. Obisao sam par rupa dok nisam dosao do Hotela Coral (preporucen u vodicu). Hotel prazan, gazadarica mi je pokazala jedan sobicak sa pogledom na bazencic ogradjen visokim kamenim zidom pun neke zute brlje, bez terase i bez daska svjezeg vazduha. Trazila je 120 pesosa. Reko necu. I dok sam tako kontao sta i gdje sada, ona se vrati i ponudi mi vecu sobu na spratu sa terasom za 100 pesosa (dobri su majke mi). Soba nije losa, povelika je, na spratu je, cista je, i ima kupatilo i terasicu. Uzeo sam je. Medjutim kad sam posao da se tusiram, skontam da svjetlo ne radi. Pojavi se gazdarica sa novim sijalicama (jedna obicna druga halogena). Tu smo se nas dvoje igrali elekricara dok ona nije odustala i ponudila mi susjednu sobu u kojoj sam i ostao. Svjetla rade bez greske. Eh da i trazila mi je 40 pesosa kao garancija za peskir. Samo da ne zaboravim da to uzmem kad krenem iz hotela.

E posto sam ovdje mislio da se malo pocastim i nadjem bolji hotel, tako sam otisao u potragu. Acapulco je sav na brdu i na samom vrhu su bolji hoteli jer navodno ima vise svjezine. Usao sam u par hotela, ali se ispostavilo da su bezobrazno skupi. Najjeftiniji smjestaj je kostao 4 puta vise nego moj hotel. Tako da ostajem tamo. Cascenje ce dakle malo da priceka.

Nisam mnogo vidio od Acapulca, osim ovog brdasceta koje izgleda zanimljivo - grad mi se ne cini nesto zanimljiv, ali sutra kad malo obidjem po danu bice mi jasnije gdje se nalazim. Dok sam trazio veceras hotel, bas je bio zalazak sunca i pogled je bio haos. Ostacu ovdje bar jos jednu noc a mozda i dvije - vidjecu jos.

Hotel Coral, trokrevetna soba sa terasom i kupatilom US$9
Voznja lokalnim busom (Cuernavaca i Acapulco ista cijena) US$0.40

Cuernavaca - Penjanje do Tepoztlan piramide

sunny 21 °C

Koliko me vrijeme u glavnom gradu nije sluzilo, toliko mi sad ide od ruke. Juce i danas bilo je savrseno, toplo, suncano ali ne previse vruce.

Jutros sam ustao sa zorom, i uputio se na pijacu gdje se inace nalazi autobuska stanica koja pokriva sva moguca sela oko Cuernavace. Svaki bus je razlicite boje, velicine, i kvalitete i ima nekoliko perona. Brzo sam se snasao i ugledao bus za Tepoztlan sto mi je bilo planirano odrediste. To je inace mjestasce u kojem se udaje moja bivsa koleginica 30.12. i na to vjencanje sam pozvan. Sasvim slucajno tu se nalazi i meni najzanimljivija atrakcija, Tepozteco nacionalni park koji je ustvari 2100m visoka planina na cijem se vrhu nalazi arheoloski site i piramida vladara Tepozteca iz 16. vijeka. Do vrha se dolazi pjeske i bogami mi je trebalo 1.5 sat da se popenjem strmom stazom. Sve me je podsjetilo na nase pjesacenje na Machu Pichu, izgledalo je kao neka mini verzija. Dok sam se penjao, prestigao me je jedan lokalac - kasnije se ispostavilo da je on otvorio kapiju. Dakle gore sam bio prvi tako da sam se pravo nauzivao u miru i fantasticnom pogledu dok dvoje Svaba koji inace nisu odgovorili na moje "Buenos Diaz" nisu to sve pokvarili. Tu sam kasnije upoznao tri zenske generacije jedne meksicke familije i s njima malo procaskao. Pozvale su me da idem s njima poslijepodne u jedno drugo selo sto sam ja prihvatio ali su se kasnije planovi promijenili i rastali smo se.

Povratak busom u Cuernavacu je bio zanimljiv jer nam se stalno nesto iskakalo pred put, ili konji, ili krave, ili psi, ili su nam smetali auti parkirani na sred ceste. U gradu sam bio oko 3pm i posto je bilo jos rano, odlucio sam da obidjem jos jedan gradic. Jedan lokalac se maksimalno potrudio da nadje bus koji mi treba, medjutim kad sam vidio u kakvom je stanju bio bus - predomislio sam se.

Ostatak dana sam se smucao po gradu, gledao ljude (sto je inace jako zanimljivo) i motao po pijaci.

Malo o Cuernavaci, grad je jako pitom, ljudi su jako ljubazni i nisam imao susret ni sa jednom budalom. Inace i nema sumljivih faca, a jedine kurve sam vidio tacno ispred mog hotela. Poceo sam da ih pozdravljam.

Sutra na more....:-)

BUDZET DANA:
Bus Cuernavaca - Tepoztlan US$1.00 u jednom smjeru US $1.50 u povratku (?)
Ulaz u Tepozteco nacionalni park US $2.50
Obrok na marketu u Tepoztlanu:
Chicharron quesadilla (to su przene svinjske iznutrice - tek sam kasnije vidio u rjecniku) + cocina tacos (taco sa govedinom) + Sol pivo US $3.50
4 kg banana na pijaci US $1.00
saka przenih bubasvaba na pijaci ... priceless

Posted by Srechko 00:00 Archived in Mexico Comments (0)

Cuernavaca - pravo meksicko iskustvo bez rijeci engleskog

sunny 24 °C

Danas jedva nadjoh internet - a cinilo mi se kao da su na svakom cosku...Tako da se nekad ne brinete ako se ne javim redovno (mislim ako se neko brine).

Jutros sam se spakovao i poslije obaveznog dorucka, metroom prebacio do juzne bus stanice odakle krecu busevi za Cuernavacu.

Stanica je fenomalno organizovana i usluga je na nivou. Jedini problem u Meksiku je naci sa koje stanice krece koji bus. Na vecini linija postoje opcije zavisno od toga koliko udobno zelis da putujes. Ja se za sada drzim srednje - de lux klase. Bus za Cuernavacu je uredno krenuo po redu voznje u 11:03. Put je bio krivudav, kratak (1 sat) i zanimljiv. Vidio sam dosta rijetke sume, planina i dolina, i njiva. Cesta je prva liga. Prvi put sam danas vidio sirotinjska sela i nedovrsene stracare u kojima ljudi zive. Na jednom potezu sam vidio 10-tak naredanih restorana, svi prazni, i ispred svakog ja stajalo kompletno osoblje masuci zastavama prema putu i mameci klijente - a sve zastave su bile drugih boja.

Od Cuernevace sam ocekivao mali gradic - reko taman da se malo odmorim od frke i gradske vreve a nasao sam upravo suprotno. Grad je povelik, i vrvi od svijeta na ulicama evo od kada sam dosao pa do sada (7pm). Cini mi se kao da su svi ljudi na ulicama i trgovima i da slabo ko sta radi - osim valjanja svakakvih gluposti. Cijeli grad je kao jedna velika pijaca i ni malo nije turisticki. Soping je ocigledno glavna vrsta zabave. Medjutim ovdje sam dozivio da vidim kako izgleda tipican meksicki grad. Prijatno sam iznenadjen cistocom s obzirom na toliki promet.

Smjestaj sam nasao relativno lako, usao sam u par hotela preporucenih u vodicu i odlucio se za hotel America. Nije nista narocito, ali sam dobio simpatican sobicak sa pogledom na recepciju. Recepcionerka se posluzila digitronom i konsultovala se sa koleginicom da pomnozi 2 x 160.

Dan sam uglavnom proveo obilazeci gradske znamenitosti (katedrale, trgove sa raznim spomenicima i ostalo). Bio sam i na lokalnoj pijaci - nisam vidio vecu u zivotu. Zivo zivo...I posto sam juce odlucio da se hranim samo na pijacama gdje jedu lokalci, tako sam i danas postupio i nisam pogrijesio. Izabrao sam jedan stand gdje su valjali tacose, enchillade i sta sve ne. Slabo sam sta razumio od ponude na jelovniku ali me moj spanski nije iznevjerio - "esto, esto con esto y esto sin esto" (ovo, ovo sa ovim i ovo bez ovog). Ali najozbiljnije, spanski mi se znatno poboljsao, danas nisam progovorio ni jednu rijec na engleskom. Nije da sam se nesto napricao ali sam imao momente.

Danas sam kupio i kartu za Acapulco za petak. Stanicu sam - naravno - jedva nasao. Kasnije sam prisustvovao plesnoj tacki izvedenoj od strane bosonogih djevojaka na glavnom gradskom trgu.

Sutra imam u planu da idem u obilazak sela oko grada, dakle ceka me prva voznja lokalnim autobuscicima ako uspijem da pohvatam koji gdje ide i odakle. U jednom od sela vodic obecava neko izazovno pentranje na brdo - cemu se posebno radujem.

Bus Mexico City - Cuernavaca (De Lux kategorija) US$5.50
Nocenje u hotelu America (bez kupatila i dorucka) US$15
Bus Cuernavaca - Acapulco (1. klasa) US$20
3 tacosa sa chorizom i mesom i flasa vode na marketu (Cuernavaca) US$1.80

Mexico City - Park, Frida Kahlo, Xochimilco

semi-overcast 15 °C

Danas me je malo vrijeme iznenadilo. Kad sam jutros usao u metro bilo je suncano bez oblacka, kad sam izasao nakon nekih pola sata - pljustala je do sada najjaca kisa. A nije bilo jos 4 pm. Srecom nadjoh se blizu ekskluzivnog shopping centra tako da sam tu docekao da kisa stane. Ali da krenem od pocetka.

Jutros sam otisao u glavni i najveci gradski park "Bosque de Chapultepec". Tu ima nekoliko zanimljivih spomenika, vjestacko jezerce, botanicka basta, arheoloski muzej, zoo, i kojesta drugo za sta nisam imao vremena. Arheoloski muzej djeluje jako zanimljivo ali sam danas to preskocio jer sam imao druge planove - definitivno se vracam u obilazak pred kraj puta. Usao sam u zoo, ali i brzo izasao jer su zivotinje otuzne i imaju jako malo prostora. Dosetao sam od auditorijuma gdje se odrzavaju glavni koncerti u gradu. Nista zanimljivo mi se nije desilo. Potom sam otisao (opet) u Coyoacan da vidim taj cuveni Frida Kahlo muzej. Zanimljiv je ali mi ne bas ne dopadaju njeni radovi i nije mi jasno zasto je ona poznatija nego Diero Rivera.

Potom sam se prebacio do Xochimilco-a gdje je glavna atrakcija voznja smijesnim barkama po kanalu. To mi je bilo previse turisticki pa sam to preskocio. Kad sam ogladnio, usetao sam u jedan strogo lokalni market i - postigao pun pogodak - i jeo super hranu. Supu i tacos sa jagnjetinom. ovog puta nisam imao problema sa probavom. Inace cijeli grad je jedna velika pijaca. Ja sam se inace bio ufurao da niko nema pojma da sam ja turista dok me 5 djevojaka koje su prodavale neke dzinovske kukuruze nisu pocele prozivati "guerrero, guerrero" - kasnije sam saznao da je to nadimak za bijelce, ali ljepsi nego "gringo". Navece sam otisao na pivu u Zona Rosu u onaj isti pub kao prije neko vece ali bend nije bio tako dobar. Jedan zaljubljeni par pored mene je narucio bokal piva (svako sebi po jedan). Al sto im zene cugaju...

Jos malo o metrou (ispade mi to glavna tema). Svasta prodaju ali danas mi je bilo smijesno kad je usao tip sa zvucnicima i odvrnuo muziku do daske. Odslusao sam pola Doors albuma ¨LA Woman¨ i na moje cudenje par ljudi je kupilo CD.

Inace dosta mi je Mexico City-ja sutra idem busom u Cuarnavacu, grad 90km juzno pa se odande javljam opet.

Inace moram sad da priznam da sam prvo vece kad sam legao imao veliku krizu kad sam pomislio, sta mi sve ovo treba i kako cu ja sam 2 mjeseca po ovoj vukojebini. To kriza je do sada medjutim prosla i sada sam vec totalno usao u fazon i super se osjecam i jedva cekam nastavak puta.

Da spomenem jos i da se do sada ni momenta nisam osjetio neprijatno: Jedine nazovi neugodnosti su bile izazvane prilascima raznih budala na ulici ali nije ih bilo vise nego sto ih ima u Torontu. Veceras kad sam izlazio iz metroa neki pjano mi je nesto dobacio - ja sam ga samo izignorisao. Uspostavilo se da je htio da mi kaze da je izlaz prema kojem sa bio krenuo bio zatvoren - kao sto je i bilo.

Mexico City - Coyoacan i metro

rain 13 °C

Dakle skontao sam sistem sa vremenom, suncano do 4pm a onda pocinje kisa koja pada cijelu noc. Malo prestane oko 6pm pa onda opet po starom.

Da zavrsim sinoc, ostao sam u Zona Rosi, nasao jedan dobar pub sa zivom rockerskom svirkom i tu sam upoznao Moniku i Alberta, dvoje Spanaca. Ona je iz Barselona i preselila se u Mexico City i tu vec zivi 4 godine (ima i toga...mada ne kontam). On je instruktor ronjenja u nekom mjestu pored Kankuna i kad sam joj rekao da namjeravam da upisem kurs ronjenja u Hondurasu, Monika me je uredno pozvala da odem kod Alberta u skolu i da ostanem u njegovoj kuci. On se nije oglasio - samo ju je blijedo pogledao.

U hotel sam se vratio metroom koji je nenormalno jeftin, cist, i funkcionalan, a i djeluje bezbjedno jer ima gomila naoruzanih redara. Po semi linija lici na londonski.

Danas sam isao u Coyoacan, simpaticno zivopisno naselje na jugu grada medjutim razocarao sam se cinjenicom da su svi muzeji bili zatvoreni - bas ponedeljkom. Ostatak dana sam proveo setajuci okolo. Stigao sam do univerziteta okruzenog parkom ukrasenim Diego Riverinim muralnim dekoracijama. Usput sam obisao i jednu botanick u bastu - bilo mi je zanimljivo.

E sad malo o metrou koji je jako zanimljiv. Na nekim linijama nema uopste guzve na drugima je klanje kad se ulazi tj.izlazi iz vagona a to se sve odvija istovremeno. Nema cekanja da ovi izadju kao u civilizovanoj Kanadi nego zavrci rukave i hvataj se prostora. Ja sam se brzo snasao i na misice se uguravao kad je trebalo. Jeste da sam jednom prilikom stajao na jednoj nozi 3 stanice al hajde. Razlika je u odnosu na Toronto da ovdje sjede i po podu a djeca se valjaju svukuda i skupljaju svasta s poda - nije ni cudo sto je onako cisto. Na vecim stanicama i u toku spice odvajaju zene i djecu od muskaraca. U vagonima nema ventilacije i danas sam imao prvi krizni momentat. 3 stanice prije mog odredista mi je uzasno pozlilo i jedva sam se nekako iskoprcao i izasao na svjez vazduh sto me je povratilo u zivot. Nakon toga sam imao i probleme, hm probavne prirode i bilo mi je jasno da mi ove njihove splacine bas i ne prijaju najbolje. Nije ni cudo sto su Ameri izmislili Tex Mex verziju. Danas sam jeo originalnu quesadillu (punjena tortilja preklopljena preko pola) koja nista nije valjala. Mozda sam i sam kriv jer sam medju 20 vrsta onako odoka izabrao dvije - moguce najgore verzije. Nije los "el pastor" (to je meksicka verzija girosa) a svidjela mi se i enchillada (umotana punjena tortilja prelivena salsom i sirom). Medjutim kad sam veceras izasao iz metroa i ugledao McDonalds obradovao sam se ko malo dijete.

Veceras nista od nocnog zivota, evo da ovo ispisem i u bazu. Nista tu sam jos jedan dan i definitivno prekosutra idem dalje.

Hvala na komentarima - saljite ih i dalje!!!

Mexico City - kisa za promjenu

rain 20 °C

Ispade da imam dosta vremena za internet pa da dodam jos malo detalja. Dan je sto se vremena tice bio idealan do jedno 4pm kad je pocela kisa i evo jos pada 3 sata kasnije.

Danas sam se malo pozabavio meksickom kulturom pa sam se tako malo upoznao sa Diegom Riverom (ne licno - umro je prije nekih 30 godina) i njegovim radom. Za neupucene, on je najcuveniji meksicki umjetnik slikar - muralist (to mu dodje nesto kao zidar ali umjetnicki) i muz Fride Kahlo. Bio sam u njegovom muzeju i dopadaju mi se neki njegovi radovi tako da cu na povratku da kupim neki poster. Popeo sam se i na najvisu zgradu - toranj u gradu "Torre Latinoamericana" koja sa svojih 44 sprata i nije nesto visoka kad se gleda generalno u svijetu. Pogled je fantasican i istina je - ne vidis kraj gradu ni sa jedne strane - ogroman je. Zato se vidi smoga koje imaju za izvoz. Onda sam malo prosetao do eksluzivne Zone Rose (2 sata setnjice - Pepe rece 20 minuta....) gdje se i sada nalazim. Inace vec mi je jasno da ne mogu da vjerujem Meksikancima kad su direkcije u pitanju - nemaju predstave za vremenom. A bogami slabo i poznaju svoj grad. Juce sam pitao jednog prodavaca na koju stranu je "Paseo da la Reforma" - inace glavna i najveca ulica u gradu - kaze ne postoji ta ulica. Inace uspostavilo se da moj spanski bas i nije nesto kad treba nesto da objasnim mada ga super razumijem. Danas sam jednu djevojku pitao da me uslika i ona se uz osmjeh namjestila da mi pozira - kao ja nju da slikam.... Na istom su me mjestu dvije klinke intervjuisale - za neki skolski rad. Kad su me pitale po cemu se odlikuje bosanska kultura - reko nemam pojma. Mozda sam trebao reci kahvom i pitama. Bio sam dobar tako da - ko zna - mozda zavrsim i na Tele Latino. U Zona Rosi sam malo prosetao - inace cijeli kraj je prilicno napucan, uredan, i nakicen raznim spomenicima - i sjeo u jedan pub. Tu su me svakakve face opsjedali svakih 15 minuta (ne samo mene nego sve goste), od raznih prodavaca, preko gledacica u dlan, do jedne opicene zene koja me pozdravila sa "Hail Hitler" kad sam joj rekao da je nista ne razumijem. Otisla je uz psovke i komentare u stilu sta mi Svabe radimo u Meksiku a ne znamo spanski (to sam razumio).

Inace generalno, grad mi se ni malo ne svidja, smrdi na smog i mazut i prljav je do daske. Na svakom cosku su postavili tezge gdje nema cega nema a najvise ima nelegalnih kopija filmova koje se prodaju za US$2. Ima impozantnih zgrada medju kojima se najvise istice "Palacio De Bellas Artes" koje je inace jedino mjesto na kojem sam se do sada slikao. Zgrada je okruzena lijepim parkom a unutar zgrade se nalazi umjetnicka galerija. Ostatak grada (bar ono sto sam do sada vidio) je uglavnom neinteresantan - jos sam se ja strogo pridrzavao tursticke rute. Mislim da ce mi trebati malo vise vremena da steknem neki dublji dojam o Mexico City-ju.

Inace vec sam malo promijenio originalni plan i umjesto da idem u Pueblu koja je 2 sata istocno - inace 4-ti grad po velicini u Meksiku - idem pravac na jug. To bi trebalo da se desi u srijedu.

Sutra idem u Coyoacan, navodno zanimljiv i autentican dio grada na jugu gdje se nalazi i kuca i muzej Fride Kahlo i do kojeg treba da se dovucem metroom - vidjecemo kako ce to da prodje.

Evo sad je 7 navece, umorih se od setnje a glupo mi je da idem u hotel u kojem se inace nista ne desava. Osim Svaba. A i kompletan kraj je bez veze kad padne mrak - osim kad se nesto desava na Zocalu. Pepe je rekao da ce mozda da dodje do 9:30 u Zona Rosu - tako da cu da ga pricekam - ako se ne pojavi odoh u bazu. Sutra onda ustajem u 7....

Mexico City - stala kisa

semi-overcast 15 °C

Cijelo vece i noc je pljustala kisa, medjutim jutro je osvanulo vedro i spremam se za prvu ozbiljniju setnju po gradu.

Sinoc sam otisao sa Pepeom na vecericu u "Cafe Tacuba" autentican meksicki restorancic i onda na picence u Zona Rosa. Zona Rosa je dio grada u kojem se nalaze svi nocni lokali, ekskluzivni hoteli i soping centri. Na ulicama je bilo vrlo zivo bez obzira na kisu koja pada po cijelu noc ali srecom stane preko dana. Zahvaljujuci Pepe-u vratili smo se obicnim taksijem koji se inace ne preporucuje - taksista nas nije napao.

Moj hostel je poluprazan, ima grupica Svaba koja sjedi u kuhinji od jutros i 2 sata kasnije i dalje razglabaju nesto. Ima jos par neidentifikovanih stranaca i to je sve. Ovakva mrtva atmosfera mi ipak odgovara jer nema frke i guzve po kupatilima.

Danas mi je plan da obidjem poveci potez od Zocala do Parka Chipultepec-a i usput glavne gradske znamenitosti. Dan je osvanuo prilicno vedar.

Obican taksi od Zona Rosa-e do hotela: US $2.50
Jedna voznja metroom: US $0.15
Pivo u Cafe Tacuba:US $2.00
Predjelo u cafe Tacuba: US$6.00

Mexico City = ludnica

overcast 15 °C

Upravo se vratih iz setnjice u hotel pa reko da ukratko opisem danasnji dan.

Dakle put je prosao kako treba, stigao sam na vrijeme, na aerodromu uhvatio tzv. "autorizovani taksi" koji me je prebacio (skoro) do hotela. Skoro - jer se pored mog hotela odrzavao koncert popracen opstim veseljem narodnih masa tako da taksista nije mogao da pridje blize.

Hostel je super, nalazi se u tzv. "Centro Historico", blizu Zocala (to je neko generalno ime za svaki veliki trg u Meksiku i u svakom vecem gradu ima po jedan). Dobio sam sobu sa 4 kreveta i sam sam tako da je to u redu. Osim prostora za izvoz imam i pogled na dzunglu (opsti kijamet ispod prozora)...

Nakon sto sam se smjestio, pokusao sam da nazovem Pepe-a (kontakt iz Toronta) al ga ne uspjeh dobiti. Dosetao sam do Zocala, i malo slusao svirku (bend je bio veseo i kvalitetan - podsjetili su me na Manu Chao). Znatizelja je naravno ucinila svoje tako da sam odlucio da malo prosetam i naravno moj instinkt na koji se inace cesto oslanjam (nekad malo i previse) me izdade i upadnem u los kraj. Preko tone smeca naletim na kurve koje me pocese prozivati sa svakog coska - da sam ih trazio ne bi ih brze nasao. Osim njih, niko drugi na mene nije obracao paznju - tako da sam sve to iskulirao.

Vratio sam se u hotel i zahvaljujuci recepcionerki konacno uspio da dobijem Pepe-a i sada ga cekam da se pojavi.

BUDZET DANA:
Mexico City Hostel - jednokrevetna soba (ukljucuje dorucak i dijeljeno kupatilo) US $18
Taksi voznja od aerodroma do Mexico City Hostela (13km) US$12
Baksis taksisti US $0 (ne daje se)
1 sat interneta u hotelu US $1

KURSNA LISTA:
US$ 1 = MEX $ 10.70 (pesos)

Toronto - Ukratko pred put

semi-overcast 6 °C

Cisto da testiram kako ovaj "diary" fercera....

Raspolozenje pred put je boli glava - koliko god da mi se ide toliko mi je i frka.

Ujutro krecem u 9:45 a u Mexico City-ju sam u 4:30pm po njihovom vremenu (1 sat iza Toronta) pa se javljam ili sutra ili prekosutra zavisi koliko ce mi trebati da se oporavim od soka koji ocekujem od 23-milionskog grada (nije najveci na svijetu ali tu je negdje).

Evo i plana i programa - bice zanimljivo da se vidi koliko je realan:

Nov 11 - Nov 25 Mexico (Mexico City, Puebla, Cuarnavaca, Acapulco, Puerto Escondido, San Cristobal)
Nov 26 - Dec 1 Guatemala (Panajachel, Antigua)
Dec 2 - Dec 5 El Salvador (Santa Ana, Suchitoto)
Dec 6 - Dec 10 Honduras (Copan, Utila island)
Dec 11 - Dec 14 Guatemala (Tikal Ruins)
Dec 15 - Dec 20 Belize (San Ignacio, Caye Caulker)
Dec 21 - Dec 23 Mexico (Cancun)
Dec 24 - Dec 28 Mexico (Guadalajara)
Dec 29 - Jan 1 Mexico (Mexico City)
Jan 2 nazad u smrzotinu.

Posted by Srechko 00:00 Archived in Canada Comments (0)