A Travellerspoint blog

Belize City / Caye Caulker - jos podvodnog spektakla...

overcast 24 °C

Prvi put da sam preskocio pisanje dnevnika 2 dana i to je znak da nema nekih specijalnih novosti i u Belizeu je bar za sada sve manje vise predvidljivo. Medjutim ipak sam ovdje dozivio najzanimljivije momente.

Da se vratim na prije 2 dana kada sam uhvatio jutarnji bus iz Placencie i krenuo za Belize City. Busevi nisu ni upola zanimljivi kao u latinskoj Americi, nista se posebno ne dogadja, kondukteri se prave cool i dosadni su, a muzika koju pustaju za vrijeme voznje je ili country balade ili Celine Dion i prijatelji. Na putu sam napravio pauzu i svratio u Belize Zoo, koji se odlican. Mali je, sve zivotinje su ili rodjene tu ili donesene ozlijedene iz divljine. Mogu da se vide iz neposredne blizine i cijeli zoo izgleda vrlo prirodno.

Nakon toga sam uhvatio sljedeci bus i stigao u Belize City oko podne. Zanimljivo dok sam cekao bus na cesti pored zoo-a, naletio je jedan lokalac (crnac) u kolima i ponudio mi voznju - nazalost isao je u suprotnom smjeru.

U Belize City-ju, odmah sam na stanici upoznao dvije sestre Kanadjanke iz Vancovera koje su se takodje bile uputile na Caye Caulker. Uz vec uobicajena dobacivanja lokalnih danguba, pjeske smo stigli do pristanista gdje nas je docekala nova hrpa turista. Uglavnom bio sam na ostrvu prije 2 i smjestio se u gostinskoj sobi kod dvojice Bangladesanaca. Nakon kupanja, krenuo sam u setnju i odmah naletim na onu moju trojku iz Placencie. Proveli smo vece zajedno, medjutim oni su sljedeci dan napustili otok - Ameri su otisli nazad kuci a Englez Paul se uputio u Belize City posto je bio izgubio pasos.

Caye Caulker je manje ostrvo i popularno je za mladjariju i ostale zeljne relaksacije. Ima jedna glavna pjescana ulica oko koje se sve dogadja - tj ne dogadja se nista. Ulica je nadzidzana suvenirskim radnjama i restoranima koju si svi uglavnom poluprazni. Plaze su sve rasturene uraganom Iris koji je pored ostale stete prepolovio ostrvo na pola. Znaci prave plaze nema nego postoji samo mrvica trave i mol na kojem moze da se sunca. Dakle ako se ne bavis ronjenjem, drugih aktivnosti i zanimacija na ostrvu skoro i da nema. Inace skupo je boli glava, i osim smjestaja koji je pristupacan, sve ostalo kosta kao u Kanadi.

Juce sam uplatio turu jedrenja i ronjenja po preporuci mojih Amera i Engleza i to je bila ubjedljivo najbolja tura na kojoj sam bio do sada. Ronjenje je bilo fenomenalno, vidio sam iz neposredne blizine i cak doticao ajkule (2m), raze, jegulje,... Scene korala, jata riba i drugih cudnih bica do tada sam samo vidjao na dokumentarcima su bile za pamcenje. Na brodu je bilo super i drustvo, sestre kanadjanjke su bile u grupi i jos par zanimljivih ljudi. Sve se zalilo rum puncom na povratku tako da je bilo veselo.

Bilo je fino na otoku, ali sam shvatio da mi treba jos malo avanture prije Kankuna tako da sam jutros se spakovao, sjeo na trajekt i momentalno se nalazim u Belize City-ju. Oko podne hvatam bus za tsv. Bermudian Landing, malo selo blizu rezervata "Baboon Sanctuary" gdje se nalazi glavni centar za istrazivanje crnih "howler" majmuna (drekavaca).

BUDZET DANA:
Vecera i pice Caye Caulker US$15

Posted by Srechko 00:00 Archived in Belize

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

Comments on this blog entry are now closed to non-Travellerspoint members. You can still leave a comment if you are a member of Travellerspoint.

Enter your Travellerspoint login details below

( What's this? )

If you aren't a member of Travellerspoint yet, you can join for free.